Stories of our Old bones
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst)

Go down 
+2
Astarte
Guinevere
6 posters
AuthorMessage
Guinevere

Guinevere


Posts : 9
Join date : 2014-05-18

Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) Empty
PostSubject: Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst)   Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) EmptySun May 18, 2014 9:53 pm

Hoi. Ik ben nieuw hier, sinds 2 minuten geleden. Ik ben Dagmar, op gsm was ik Maya, maar ik ben stiekem eigenlijk een beetje vergeten wie jullie allemaal zijn, op Isabel en Esther na dan. Duss. Voorstellen graag Very Happy

Ik ben dus Dagmar, en ik leid momenteel aan studie ontwijkend gedrag, want ik had een uur geleden al moeten beginnen aan het afronden van mijn scriptie die ik vrijdag moet inleveren. Ik ga zaterdag naar Rome en de rest van Italië voor 2 weken, dus ik zal me nog niet inschrijven voor rpg's, want dat lijkt me behoorlijk rottig. Maar ik zal ondertussen een beetje spieden en rpg's lezen en bedenken en daarna blijf ik voorlopig in Nederland, dus dan kan ik lekker meedoen.
Back to top Go down
Astarte

Astarte


Posts : 44
Join date : 2014-05-18
Age : 29

Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) Empty
PostSubject: Re: Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst)   Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) EmptySun May 18, 2014 9:57 pm

omg heb je wel internet, kan je wel af en toe op somnium komen? D:
Back to top Go down
http://www.somnium.forum2go.nl
Guinevere

Guinevere


Posts : 9
Join date : 2014-05-18

Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) Empty
PostSubject: Re: Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst)   Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) EmptySun May 18, 2014 9:59 pm

Ik heb wel internet, sowieso in Rome, maar ik ga de 28e naar het platteland voor een project en ik weet niet hoeveel vrije tijd ik daar heb. Maar een week later ben ik weer thuis. Dus niet huilen :p
Back to top Go down
Anniek

Anniek


Posts : 23
Join date : 2014-05-18
Age : 31

Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) Empty
PostSubject: Re: Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst)   Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) EmptySun May 18, 2014 10:31 pm

Ik weet ook niet meer precies wie iedereen was (en of ik iedereen ken) dus dat komt goed uit.

Ik ben dus Anniek en de mensen die mij misschien op GSM hebben gekend zullen me kennen onder de naam L0veang3l (geloof ik als ik het goed herinner). Ik studeer momenteel Maatschappelijk werk en dienstverlening en ben opeens heel druk omdat school denkt "Laten we de laatste periode van het jaar als het mooi weer is de studenten eens extra veel opdrachten geven". Anyway ik weet nog niet of ik al meteen mee ga doen of niet. Maar ik zal vroeg of laat wel mezelf ergens in mengen.
Back to top Go down
Isjitar

Isjitar


Posts : 119
Join date : 2014-05-18
Age : 31
Location : Tilburg

Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) Empty
PostSubject: Re: Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst)   Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) EmptySun May 18, 2014 10:47 pm

Yay, voorstellen. Altijd leuk om te lezen, maar weet nooit wat ik moet typen.

Ik ben Esther, op gsm Isjitar, een naam die ik nog steeds zowat overal online gebruik. Ik woon in Tilburg op kamers en heb een paar maanden geleden mijn Bachelor psychologie afgerond, ga volgend jaar Economische Psychologie doen als master. Hmm... hobbies zijn rpgen (nee echt?) al ben ik pas sinds een halfjaar weer begonnen, manga lezen, gamen, winkelen (en niets kopen want ik ben te gierig), lezen en ik doe sinds dit jaar aan karate. Ik haat ui, koken en vroeg opstaan.

Voorlopig heb ik wel genoeg tijd om te rpgen, met af en toe misschien een dagje niet omdat ik dan opeens al het schoolwerk tegelijk ga doen of ik met vrienden afspreek enzo. Ik weet niet hoe lang ik nog zat tijd heb, ligt er een beetje aan wanneer ik een baantje kan vinden, maar ik ga zeker mijn best doen om tijd te hebben om te rpgen want ik heb dat in de tijd dat ik niet rpgde echt wel gemist.
Back to top Go down
Guinevere

Guinevere


Posts : 9
Join date : 2014-05-18

Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) Empty
PostSubject: Re: Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst)   Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) EmptySun May 18, 2014 10:55 pm

winkelen (en niets kopen want ik ben te gierig)

Ja. Heb ik ook.

Ik heb geen hobby's vermeld. Voornamelijk omdat ik niet echt een sociaal leven heb sinds ik mijn scriptie schrijf. Oh maar ik heb Jazzballet les genomen. Dat was wel leuk. En schrijven doe ik ook nog steeds.

Verder. Groot pretpark fan. Ik speel Roller Coaster Tycoon in real life. Dat wil zeggen, ik studeer vrijetijdsmanagement met als minor theme park management. Heb in Disneyworld stage gelopen vorig jaar en nu wil ik niets liever dan terug gaan, maar helaasch, dat is niet mogelijk. Beware for Disney comments. Dus.

Game of Thrones. Ik zeg alleen maar plausibel. Nee, even serieus, dat moet wel de beste televisieserie ooit zijn. Dat, of community. Een van de twee. Ik kijk er te veel. Overigens ook films. Ik heb een lijst met films en series die ik nog moet kijken. Ik maak veel lijstjes. En ik praat ook teveel.

En vanaf nu is dit mijn favo emoticon.  farao  of deze  rendeer ik kan niet kiezen.  albino  cherry  queen  jocolor  geek
Back to top Go down
Ruuz
Admin
Ruuz


Posts : 109
Join date : 2014-05-17
Age : 29
Location : In je koelkast~

Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) Empty
PostSubject: Re: Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst)   Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) EmptySun May 18, 2014 11:32 pm

Oke uhm, voorstellen. Ben er altijd zo goed in :']

Ik ben Ruuz, op gSm was ik degene met de meest belachelijke naam, namelijk .:SweetGirl:.
Really, what was I even thinking.
Momenteel doe ik de studie Security Management. Ik zit nog maar in mijn eerste jaar en wil na mijn studie graag voor de Rechercheursopleiding aan de politieacademie gaan. Ik RPG sinds ik 11/12 was en ben nu 19. In de tussentijd ben ik nooit echt gestopt met RPG'en, misschien een paar maandjes, maar daarna heb ik het steeds weer opgepakt. RPG'en is een van mijn grootste hobby's, ook al heb ik er soms absoluut geen zin in xD
Mijn hobbies zijn kunst (tekenen, dingen bewerken in photoshop etc), schrijven, muziekinstrumenten bespelen en lezen. Ik heb momenteel geen series die ik kijk, afgezien van Arrow. Ik ben stiekem meer een anime-liefhebber, ik heb laatst nog Karneval en Noragami helemaal afgekeken (leuke series, vooral Noragami!).
Ehm... meer heb ik zo niet te vertellen xD
Back to top Go down
https://imaginecreatewrite.rpg-board.net
Isjitar

Isjitar


Posts : 119
Join date : 2014-05-18
Age : 31
Location : Tilburg

Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) Empty
PostSubject: Re: Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst)   Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) EmptyMon May 19, 2014 12:00 am

Noragami anime is wel aardig, maar de manga is zoveel beter! Een absolute aanrader
Back to top Go down
Astarte

Astarte


Posts : 44
Join date : 2014-05-18
Age : 29

Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) Empty
PostSubject: Re: Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst)   Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) EmptyMon May 19, 2014 2:37 am

Hm oke hier komt-ie:

Isabelle is mijn officiële volledige naam en ik ben op het moment 19 jaar (10 september, niet vergeten, 1994). Op GSM had ik eerst een vet debiele naam en stapte na een jaar over op Astarte (credits mogen naar esther/Isjitar). Daar heb ik heel veel aan RPG gedaan totdat het op een gegeven moment leeg liep en ik met Dagmar een eigen forum aan heb gemaakt Somnium. Daar zijn we nu met z'n drietjes actief en is heel leuk!!! Mijn favoriete bezigheden zijn lezen/schrijven (ik loop dan ook stage op het moment bij een uitgeverij), series (ugh ik kijk er teveel), mijn kat stalken (het allereerste wat ik doe als ik thuiskom) en mijn vriendjes en vriendinnetjes vermaken. Op het moment zit ik in mijn laatste jaar van mijn MBO Marketing & Communicatie en heb me ingeschreven voor HBO Nederlands, wat ik dus volgend jaar van plan ben te gaan doen.

ps, als je mijn boekenlijst wilt zien heb ik tada: Goodreads en al mijn social media staat hieronder ha.
Back to top Go down
http://www.somnium.forum2go.nl
Maaike

Maaike


Posts : 24
Join date : 2014-05-21
Age : 30
Location : Never-Neverland

Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) Empty
PostSubject: Re: Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst)   Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) EmptyWed May 21, 2014 10:39 am

Okee daar gaan we!

Ik ben Maaike en op gSm was mijn naam MissGlossy, al ben ik later overgestapt op When Words Fail. Hier heb ik alleen weinig op gerpgt.
Ik ben 20 jaar, en studeer nu helemaal niks. Ik ben namelijk heel zielig, want ik word de hele tijd nergens aangenomen!
Ik woon in Hilversum, in een appartementje samen met mijn beste vriend (lees: geen relatie), en ik heb net de vooropleiding Muziektheater (dat is conservatorium richting musical) afgerond in Rotterdam. Ik zit momenteel in een belachelijk druk proces van allerlei audities, van muziektheater in Tilburg tot Arnhem, en Kleinkunst in Amsterdam (afgewezen in de laatste ronde, hoera). En heel heel erg hopelijk mag ik volgend jaar dan eindelijk beginnen aan mijn HBO.
Ik hou van Harry Potter, en het Oneindige Verhaal, en Stravaganza, en van muziek en van jullie.
 Basketball En ik kan niet basketballen, want ik ben 1.54
Back to top Go down
Maaike

Maaike


Posts : 24
Join date : 2014-05-21
Age : 30
Location : Never-Neverland

Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) Empty
PostSubject: Re: Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst)   Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) EmptyWed May 21, 2014 10:40 am

Isjitar wrote:
Ik haat ui.

OMIGOD IK HAAT OOK UI
Back to top Go down
Ruuz
Admin
Ruuz


Posts : 109
Join date : 2014-05-17
Age : 29
Location : In je koelkast~

Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) Empty
PostSubject: Re: Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst)   Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) EmptyWed May 21, 2014 10:45 am

OMG Maaikie, nu kunnen we samen klein zijn, ik ben ook maar 1,59 xD

YAY FOR LITTLE PEOPLE.  :doot: 
Back to top Go down
https://imaginecreatewrite.rpg-board.net
Maaike

Maaike


Posts : 24
Join date : 2014-05-21
Age : 30
Location : Never-Neverland

Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) Empty
PostSubject: Re: Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst)   Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) EmptyWed May 21, 2014 10:57 am

Jij noemt 1.59 klein??? Was ik maar zo groot, echt elke centimeter is enorm welkom! Ik sta altijd voor gek op het podium haha. Vorig jaar was mn tegenspeler 2 meter.. vond iedereen hilarisch.
Maar nee idd YAY! ... Hahaha wtf is dit?  :doot: ....
Back to top Go down
Ruuz
Admin
Ruuz


Posts : 109
Join date : 2014-05-17
Age : 29
Location : In je koelkast~

Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) Empty
PostSubject: Re: Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst)   Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) EmptyWed May 21, 2014 11:02 am

Haha, ik ben altijd klein geweest in mijn omgeving. Alles was groter dan ik. Hell, zelfs mijn buurmeisje van 12 haalt me in :stare:

Uhm, enthousiast smiley-gebruik :'] I think it's cute.
Back to top Go down
https://imaginecreatewrite.rpg-board.net
Isjitar

Isjitar


Posts : 119
Join date : 2014-05-18
Age : 31
Location : Tilburg

Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) Empty
PostSubject: Re: Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst)   Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) EmptyWed May 21, 2014 11:03 am

ik ben precies de gemiddelde lengte van de nederlandse vrouw :3 169 cm
... behalve dat ik meestal hakken draag van tussen de 5 en 10 cm, dus mijn lengte varieert nogal....
Back to top Go down
Maaike

Maaike


Posts : 24
Join date : 2014-05-21
Age : 30
Location : Never-Neverland

Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) Empty
PostSubject: Re: Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst)   Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) EmptyWed May 21, 2014 11:06 am

Je bent groter dan ik haha! Ik heb ook altijd hakken aan, maar dan ben ik nog steeds heel heel erg klein.. Helaas.
Back to top Go down
Guinevere

Guinevere


Posts : 9
Join date : 2014-05-18

Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) Empty
PostSubject: Re: Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst)   Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) EmptyWed May 21, 2014 7:40 pm

Ik ben 1.68 dus als er een club op wordt gericht voor gemiddelde mensen kan ik Esther joinen.
Back to top Go down
Isjitar

Isjitar


Posts : 119
Join date : 2014-05-18
Age : 31
Location : Tilburg

Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) Empty
PostSubject: Re: Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst)   Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) EmptyWed May 21, 2014 8:29 pm

jij bent 1 cm te klein voor de gemiddelde mensen groep.
Back to top Go down
Guinevere

Guinevere


Posts : 9
Join date : 2014-05-18

Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) Empty
PostSubject: Re: Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst)   Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) EmptyWed May 21, 2014 8:39 pm

Ik hoor nergens bij Sad
Back to top Go down
Astarte

Astarte


Posts : 44
Join date : 2014-05-18
Age : 29

Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) Empty
PostSubject: Re: Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst)   Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) EmptySat May 24, 2014 6:19 am

IK BEN ZO LANG: 1.77 m
Back to top Go down
http://www.somnium.forum2go.nl
Sponsored content





Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) Empty
PostSubject: Re: Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst)   Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst) Empty

Back to top Go down
 
Hallo (en omdat een titel blijkbaar meer dan 10 tekens moet hebben deze nutteloze tekst)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» RPG vraagje/idee (moet dit hier?)
» Vampiers (waarom zijn er minstens 10 characters nodig in een titel?)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Stories of our Old bones :: OOC :: Nostalgie-
Jump to: