Stories of our Old bones
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 The Dragon Riders (RPG)

Go down 
3 posters
Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
feniks

feniks


Posts : 91
Join date : 2014-05-18

The Dragon Riders (RPG) Empty
PostSubject: The Dragon Riders (RPG)   The Dragon Riders (RPG) EmptySun Dec 21, 2014 6:54 am

Oke we vergeten de drakenrijder eragon even en galbatoberix is nog aan de macht. Het enige wat hij niet in de macht heeft is het elvenwoud en de plek in de bergen waar de varden zich schuilhouden. Galbatoberix  heeft een nieuwe rijder aan zijn zeide gekregen maar niemand weet nog wie het is. Ondertussen probeert hij de varden te berijken en hij wilt het elvenrijk niet rechtstreeks aan vallen daarvoor heeft zijn leger nog meer magiers of rijders nodig. Deze zoekt hij dan ook om ze te werven en bij zijn leger te voegen hij wilt het hele land hebben.

De varden en de elven hebben sterk contact met elkaar en zetten alles op alles om galbatoberix voor te blijven en ze hopen hem ooit te kunnen verslaan.

Oke iedereen kent het verhaal princiepen wel goed vs slecht:p

Vul in:

Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Innerlijk:
Ras:
Kant:
Extra:
Door:

De rollen
Het rijk

De varden/elven

Naam: alexander  tristan ellesar (axel)
Leeftijd:19
Uiterlijk:axel heeft groene ogen en een blanke huid. zijn haren zijn blond die over zijn schouders heen vallen. deze draagt hij meestal in een staart over zijn oren heen zodat niemand weet tot hij een mens is. Hij heeft meestal een donkere tint elven kleren aan. alleen op feestjes draagt hij lichteren meestal omdat zijn moeder dat graag heeft. verder heeft hij altijd verschillende wapens bij omdat hij geen magie kan gebruiken. hij zit meestal wel onder de schrammen of blauwe plekken omdat hij graag traint met zijn broers of andere elven. het is ook geen geheim tot hij graag tegen het rijk wilt vechten.
Innerlijk: axel is een aardige jongen man die nieuwschierig is naar alles rond zich heen. Alles wat hij nog nooit heeft gezien gaat hij onderzoeken tot hij weet wat het is. Bij andere vreemden mensen doet hij dat niet hij vertrouwt ze niet, zijn ouders hebben hem vroeger verlaten. Hij praat ook het liefste alleen in de oudetaal zo weet hij tot niemand kan liegen. Axel geeft veel om zijn pleeg familie (ellesar) en voelt zich er ook thuis en niet door de rijkdom maar de warmte van een familie.
Ras:mens
Kant: varden/elven
Extra: axel is opgegroeid bij de elven als pleegzoon van de elven koning en koningin. Hij heeft een paar echte kinderen waar hij het goed mee kan vinden. Axel kan vloeiend de oudetaal en kan ook snel vechten aangezien de elven ook snel zijn. Hij heeft alleen niks met magie, hij kan zijn geest ook niet af schermen hij voelt niks er van rond zich. Maar andere die magie beheersen zullen iets vreemds rond hem voelen iets wat niet op een plek te plaatsen is.
Door:feniks


Last edited by feniks on Sun Dec 21, 2014 7:57 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
Ruuz
Admin
Ruuz


Posts : 109
Join date : 2014-05-17
Age : 29
Location : In je koelkast~

The Dragon Riders (RPG) Empty
PostSubject: Re: The Dragon Riders (RPG)   The Dragon Riders (RPG) EmptySun Dec 21, 2014 7:32 am

Naam: Zahn Oscura
Leeftijd: 20 jaar oud
Uiterlijk: Zahn heeft ravenzwart haar wat in zachte en steile plukken over zijn oren (al kun je wel de puntjes van zijn oren door zijn haar zien steken) en voorhoofd valt. Zijn ogen zijn zilvergrijs met een blauw tintje en kijken meestal vriendelijk uit hun kassen. Zijn huidskleur is blank, bijna ongezond blank, lijkt net porselein en heeft geen imperfecties, al zal hij deze vast op gaan lopen. Hij heeft een slank en lenig lichaam met vrijwel geen kracht: hij is daar tegenover erg snel en behendig, maar hij moet dus vooral rekenen op zijn snelheid en wapens/magie. Hij draagt vaak donkere losse kleding waar hij fijn in kan bewegen en heeft als additioneel iets stalen tenen in zijn laarzen zitten - dus ookal heeft ie geen spierkracht: een trap doet heerlijk pijn. Linkje: http://www.zerochan.net/1737482 // http://www.zerochan.net/1752494
Innerlijk: Zahn heeft een zacht en aardig karakter. Hij heeft een warmte in zijn stem en een vriendelijkheid in zijn uitdrukking zitten waardoor de meesten zich gelijk op hun gemak voelen bij hem. Hij wint er harten mee, maar hij maakt het voor zichzelf ook erg moeilijk. Hij vermijdt gevechten vaak en rent liever weg dan de confrontatie aan te gaan, gewoon omdat hij liever geen mensen doodt. Hij weet dat het op een dag toch zal gebeuren, maar tot die dag wilt hij het uit de weg gaan. Hij is verder een betrouwbaar persoon, iemand die je niet snel zou verraden of pijn zal doen. Een minpunt aan zijn karakter is dat hij nog niet veel confrontaties is aangegaan waardoor hij wat zwakker qua geest is. Hiermee wordt bedoeld dat hij makkelijker te breken is. Daarom moet hij met ervaring verder zien te komen, al zal het waarschijnlijk een lange weg voor hem worden.
Ras: Elf
Kant: Varden/Elven
Extra: Waar de meeste elven strijden om hun gebied heeft Zahn nooit die opvoeding gehad. Als zoon van twee vredelievende elvenouders die geen mug kwaad zouden doen, heeft hij dat concept nooit meegekregen. Het is pas nu dat hij voelt dat hij ten strijde moet gaan. Hij heeft de training gehad en heeft alle testen door staan, maar het is nu enkel een kwestie van de praktijk in gaan, iets waar hij fysiek klaar voor is, maar mentaal waarschijnlijk niet zo.
Door: Ruuz

Even een aardiger karaktertje van me~

EDITTO: Oeps, foutje gemaakt. Maar het is gefixt xD
Back to top Go down
https://imaginecreatewrite.rpg-board.net
feniks

feniks


Posts : 91
Join date : 2014-05-18

The Dragon Riders (RPG) Empty
PostSubject: Re: The Dragon Riders (RPG)   The Dragon Riders (RPG) EmptySun Dec 21, 2014 8:10 am

jah zie het. ben normaal hier in die bad guys gewend van je.
Back to top Go down
Isjitar

Isjitar


Posts : 119
Join date : 2014-05-18
Age : 31
Location : Tilburg

The Dragon Riders (RPG) Empty
PostSubject: Re: The Dragon Riders (RPG)   The Dragon Riders (RPG) EmptySun Dec 21, 2014 9:13 am

Naam: Isilwen Nagarian
Leeftijd: +-200
Isilwen heeft lang zwart stijl haar, grijze ogen en puntige elfenoren. Haar huid is ivoorwit. Ze is vrij lang en knap als alle elven. Ze draagt meestal groene of zwarte kleding waarin ze makkelijk kan bewegen. Op haar rechterschouder heeft ze een tatoeage die aangeeft dat ze de elfenvorstin dient
Innerlijk: Isilwen is een trotse en statige elfin, eerlijk en kalm. Ze behandelt andere zoals zij haar behandelen, en heeft respect voor de natuur. Ze is serieus, intelligent en observerend. Wel is ze sinds ze haar draak verloren is erg bitter, en heeft ze soms wat stemmingswisselingen waarin ze erg grimmig en negatief kan zijn. Ze kan heel erg afstandelijk en kil doen, mocht de situatie daarom vragen. Irritante personen negeert ze meestal en ze is een strenge leraar.
Ras: Elf
Kant: elfen/varden
Extra: Isilwen was een drakenrijder met een witte draak, die door Galbatorix gedood is tijdens zijn machtsovername van Aglaesia. Daarna heeft ze zich heel lang van de wereld afgesloten, maar nu is ze weer in staat om anderen te helpen. Ze is, als een van de weinige ex-rijders die Galbatorix overleefd hebben, de aangewezen persoon om nieuwe rijders te begeleiden en onderwijzen, mocht er een nieuwe rijder komen. Isilwen is deel van een oude elfenfamilie met veel status, die al duizenden jaren de elvenvorst(in) dient. Ze is erg bedreven in magie, zwaardvechtkunst en uiteraard de oude taal. Ondanks dit, past ze niet erg meer bij de rest van de elfen en heeft ze weinig vrienden. Ze leeft alleen en reist veel rond. Ze vind de Varden voornamelijk irritant, maar werkt wel met ze samen indien nodig.


Last edited by Isjitar on Sun Dec 21, 2014 9:17 am; edited 3 times in total
Back to top Go down
Isjitar

Isjitar


Posts : 119
Join date : 2014-05-18
Age : 31
Location : Tilburg

The Dragon Riders (RPG) Empty
PostSubject: Re: The Dragon Riders (RPG)   The Dragon Riders (RPG) EmptySun Dec 21, 2014 9:13 am

ik heb vandaag al ruim 8 uur aan die opdracht gewerkt en ben flink opgeschoten, dus ik heb wel wat tijd :3
Back to top Go down
Ruuz
Admin
Ruuz


Posts : 109
Join date : 2014-05-17
Age : 29
Location : In je koelkast~

The Dragon Riders (RPG) Empty
PostSubject: Re: The Dragon Riders (RPG)   The Dragon Riders (RPG) EmptySun Dec 21, 2014 9:35 am

Nice!
We hebben alleen geen baddies momenteel, misschien komen die nog? :'D
Back to top Go down
https://imaginecreatewrite.rpg-board.net
feniks

feniks


Posts : 91
Join date : 2014-05-18

The Dragon Riders (RPG) Empty
PostSubject: Re: The Dragon Riders (RPG)   The Dragon Riders (RPG) EmptySun Dec 21, 2014 9:39 am

ik wil wel nog een dubbelrol doen als baddie. want veel komt denk ik niet meer.
ik wil dadelijk ook al gaan beginnen X3
Back to top Go down
Ruuz
Admin
Ruuz


Posts : 109
Join date : 2014-05-17
Age : 29
Location : In je koelkast~

The Dragon Riders (RPG) Empty
PostSubject: Re: The Dragon Riders (RPG)   The Dragon Riders (RPG) EmptySun Dec 21, 2014 9:42 am

Ik kan ook een baddie doen, maar mijn focus zal toch meer naar Zahn gaan, vrees ik xD
Back to top Go down
https://imaginecreatewrite.rpg-board.net
Isjitar

Isjitar


Posts : 119
Join date : 2014-05-18
Age : 31
Location : Tilburg

The Dragon Riders (RPG) Empty
PostSubject: Re: The Dragon Riders (RPG)   The Dragon Riders (RPG) EmptySun Dec 21, 2014 9:42 am

laten we gewoon beginnen dan Razz anderen (of dubbelrollen) kunnen later altijd nog invallen.
Back to top Go down
feniks

feniks


Posts : 91
Join date : 2014-05-18

The Dragon Riders (RPG) Empty
PostSubject: Re: The Dragon Riders (RPG)   The Dragon Riders (RPG) EmptySun Dec 21, 2014 9:52 am

mijn focus gaat ook altijd naar mijn eerste rol. maar ik doe zowieso nog een baddie.
oke mijn eerste stukje altijd niet geweldig maar is een begin
-----


Axel zat in een boom op zijn panfluit te spelen. Een van de weinige dingen waar hij rustig van werd was een panfluit. Waarom wist hij niet misschien omdat zijn moeder er altijd op speelde voor hem toen hij nog kleiner was. Meestal wanneer hij niet had kunnen slapen of gewoon weer onrustig was. Zij had hem er op leren spelen en nu speelde hij zichzelf meestal tot hij van binnen weer de rust had gevonden. Hij stopt en hij springt soepel uit de boom en land op het groene gras wat ook wat bezaaid is met mos. Hij begon te lopen terwijl hij de fluit aan zijn riem vast maakte. Hij had vanmorgen met een elf gevochten waar hij van gewonnen had. Deze elf had daar niet tegen gekunt en hem voor van alles uitgemaakt. Daar had hij op in willen gaan maar net niet gedaan. Hij had wel vaker ruzie met die zelfde elf. Hij wist niet waarom maar die elf had altijd al een hekel aan hem gehad. Hij kwam aan bij hun dorp en hij bleef even staan om het te bekijken en dan naar het kasteel(in een soort boom geval achtig iets). hij bleef het wonderbaarlijk mooi vinden en hij liep weer verder.
Back to top Go down
Isjitar

Isjitar


Posts : 119
Join date : 2014-05-18
Age : 31
Location : Tilburg

The Dragon Riders (RPG) Empty
PostSubject: Re: The Dragon Riders (RPG)   The Dragon Riders (RPG) EmptySun Dec 21, 2014 10:02 am

Isilwen kwam aan bij een elfendorp. Ze was de dag ervoor naar het paleis gegaan om het laatste nieuws uit het koninkrijk te rapporteren, en was meteen al weer vertrokken. Ze hoefde voorlopig nergens heen, maar wilde liever niet te lang in de buurt van het paleis blijven. Ze mocht de meeste bewoners van het paleis niet, arrogant maar wereldvreemd dat ze waren. Daarom besloot ze maar wat rond te dwalen door de natuur, maar aangezien ze nog wat dingen moest kopen, was ze op zoek gegaan naar een dorp. Toen de bomen met de huizen in zicht kwamen, hoorde ze een panfluit. Nieuwsgierig liep ze er op af. Toen ze dichterbij kwam, zag ze een jongen net uit een boom springen en weglopen. Ondanks dat hij zijn oren bedekte, herkende ze hem als de mensenpleegzoon van haar vorstin. Ze had hem wel vaker rond zien lopen en in de problemen zien komen. Ongeïnteresseerd wendde ze haar blik af en liep ze in dezelfde richting als de jongen, naar het dorp.
Back to top Go down
Ruuz
Admin
Ruuz


Posts : 109
Join date : 2014-05-17
Age : 29
Location : In je koelkast~

The Dragon Riders (RPG) Empty
PostSubject: Re: The Dragon Riders (RPG)   The Dragon Riders (RPG) EmptySun Dec 21, 2014 10:12 am

Yes, beginnen~
---

Muisstil zat hij daar, perfect gebalanceerd op een tak bovenin een boom. Zijn handen klampten zich vast aan een pijl en boog, zijn felle ogen hielden daarbij de grond in de gaten. Hij probeerde zijn ademhaling te kalmeren en niet luid te laten klinken, immers was hij de boom in geklommen voor een reden. Groepen van soldaten maakten hem nooit blij en zij werden ook niet blij van de elven. Wat was uitgelopen tot een achtervolging was nu uitgelopen op een zoektocht waarbij de soldaten de jonge elf probeerden te vinden. Daar zouden ze het nog eens moeilijk mee krijgen. Zahn zat hoog in een boom en praktisch verstopt achter een dik bladerdek. Ze zouden goed moeten zoeken om hem te vinden.
Gelukkig raasden ze al vlug langs de boom waar hij in zat zonder hem verder ook te vinden. Zahn kon hun zoekende blikken vanuit zijn positie zien en wist dat ze hem niet zagen. Perfect. Nadat Zahn de kust als veilig achtte, klom hij uit de boom en rende hij in tegenovergestelde positie van de soldaten richting een elfendorp. Hij hoopte niemand tegen te komen onderweg, hij was zijn paard al verloren en hij kon echt niet wegrennen voor een stel soldaten op paarden.
Toen hij het elfendorp zag naderen, vertraagde hij zijn pas en liep hij hijgend het dorp binnen, zijn wangen rood van het lange rennen. Hij begon half in te zakken met zijn houding, maar hij pakte zichzelf weer vlug op, rechtte zijn rug en schouders en liep met zijn kin in de lucht langs de mensen - ookal hijgde hij nog steeds en zag hij er niet half zo graceful uit.
Back to top Go down
https://imaginecreatewrite.rpg-board.net
feniks

feniks


Posts : 91
Join date : 2014-05-18

The Dragon Riders (RPG) Empty
PostSubject: Re: The Dragon Riders (RPG)   The Dragon Riders (RPG) EmptySun Dec 21, 2014 10:26 am

axel keek om als hij iemand voelt staren en hij keek even en zijn blik kruiste die van isilwen. Hij wist toen hij haar zag tot zij naar hem had staan kijken. Hij keek al snel weer weg en liep door hij was de starende blikken wel gewend omdat hij niet van hier was maar voor de varden en ndere die dachten altijd tot hij ook een elf was en dat wilde hij zo houden. Dan ziet hij zahn met een blos op zijn wangen lopen en nog half op adem komen en hij ging half achter hem lopen.’ Wat heb jij uitgevreten. Zeg me niet tot je niks gedaan hebt want ikzelf loop er ook vaak genoeg zo bij als ik iets gedaan heb wat ik niet had of mogen doen.’zegt hij plagend tegen hem en hij loopt al naast hem maar hij had wel zo zacht staan praten tot alleen zahn hem had gehoort hij wilde hem niet veraden als hij iets stoms of roekeloos of wat dan ook gedaan had. Hijzelf was een keer nogal gewond geraakt en zahn had hem toen geholpen en niks door vertelt en sinds dien zag axel hem als een goede vriend. Hij keek even rond en had het gevoel tot hij iets belangrijks was vergeten en hij keek zahn weer vragend aan over wat die gedaan zou hebben en hij dacht aan vanalles behalve iemand doden.
Back to top Go down
Isjitar

Isjitar


Posts : 119
Join date : 2014-05-18
Age : 31
Location : Tilburg

The Dragon Riders (RPG) Empty
PostSubject: Re: The Dragon Riders (RPG)   The Dragon Riders (RPG) EmptySun Dec 21, 2014 10:32 am

Intuitief had Isilwen door dat er iets goed fout was. Het was niet veel later dat ze een groep mensen - vermoedelijk soldaten - aanvoelde. Haar blik verstarde. Vanuit haar ooghoek zag ze Axel naar de elfenjongen lopen, maar zelf concentreerde ze zich op de mensen. Ze stapte tussen de bomen uit en liep op de soldaten af. Haar houding was ontspannen maar haar hand lag op het heft van haar lange dunne zilverwitte zwaard. 'Wat doet een groep mensen, soldaten nog wel, zo dicht bij een elfendorp?' vroeg ze op een eisende toon, in de taal van de mensen. Ze straalde geen angst uit, eerder een zelfvertrouwen dat ze geen problemen zou hebben een groep van hun grootte te verslaan. Ze had geen flauw idee wat de had bezield om zo dichtbij te komen, maar vermoedelijk had het iets te maken met de elfenjongen.
Back to top Go down
Ruuz
Admin
Ruuz


Posts : 109
Join date : 2014-05-17
Age : 29
Location : In je koelkast~

The Dragon Riders (RPG) Empty
PostSubject: Re: The Dragon Riders (RPG)   The Dragon Riders (RPG) EmptySun Dec 21, 2014 10:46 am

Zahn maakte half een sprongetje van schrik toen iemand hem plots van achteren benaderde. Hij was zo bezig geweest met het herpakken van zichzelf dat hij hem niet aan had zien komen. Zahn keerde zijn hoofd half naar zijn vriend Axel toe die hem al inhaalde en naast hem ging lopen. 'I-Ik ben dom geweest.' sprak hij en wenkte naar een langwerpig voorwerp op zijn rug wat gewikkeld was in een bruin doek. 'Ik benaderde een stel slapende soldaten en zag dat ze een elfenzwaard bij zich hadden. Ik weet niet aan wie het toebehoort, maar ik besloot het terug te stelen. Helaas werden ze wakker en moest ik op de vlucht slaan... Ik dacht dat het nobel was, maar het was gewoon dom.' Zahn keek weg in schaamte, niet gerust met het gevoel dat de elven hem waarschijnlijk met een wenkbrauwophaal hadden benaderd. Hij viel duidelijk buiten de toon met zijn niet-typische elfengedrag.

---
Zelfs mijn goede karakters krijgen issues, haha :'D
Back to top Go down
https://imaginecreatewrite.rpg-board.net
feniks

feniks


Posts : 91
Join date : 2014-05-18

The Dragon Riders (RPG) Empty
PostSubject: Re: The Dragon Riders (RPG)   The Dragon Riders (RPG) EmptySun Dec 21, 2014 11:11 am

Axel grinnikte omdat zahn schrok dat verklaarde hem tot hij wel degelijk iets gedaan had. Daardoor begon axel al te grijnzen en hij bleef hem vol verwachting aan kijken en hij keek even naar zijn rug en dan zahn weer aan als die begint met het woordje dom.’weet je je moet het op nieuwschierig houden, nooit toegeven tot je iets fout hebt gedaan.’ Zegt hij alsof het ook echt advies was wat hij gaf. Maar hij luisterde verder naar zijn vriend. Hij glimlachte warm en legde een hand op zijn schouder.’ Nou ik vind het wel nobel wat je gedaan hebt zoon zuiver zwaard hoort niet bij soldaten van het rijk.’zegt hij tegen zahn in de oude taal want hij vond het ook echt zo. Hij liep rustig verder en keek zahn even van opzij aan.’nu kun je waarschijnlijk wel de eigenaar van het zwaard zoeken of niet, met wat magie.’vraagt hij en hij dacht aan wat hij gedaan zou hebben als hij die soldaten had gezien. Waarschijnlijk had Hijzelf had zich er zoals gewoonlijk gewoon ingestort om te kunnen vechten. Hij heild dan niet van doden maar als het moest zou hij het doen. Maar vechten gewoon daar heild hij wel van. Maar hij had ook verplichtingen die hij moest doen mdat hij een zoon was van de koning. Hij moest soms bij bijeenkomsten zijn waar hij soms bijna bij in slaap viel. Of bij feestjes.’ohw shit.’sist hij dan en hij keek zahn aan.’ Weet jij welke dag een paar afgezanten van de varden waken..zeg niet vandaag want dan ben ik telaat.’fluistert hij tegen zahn

De soldaten keken naar iliswen en waren blijven staan en observeerde de elf van een afstand.’dat gaat je niks aan punt oor.’zegt de soldaat voorop in de groep.

Een jonge vrouw met vuur rode haren zat aan de tafel met nog wat afgezanten van de varden en ze keek naar de elven koning en koningin terwijl die naar hun spraken.
Back to top Go down
Isjitar

Isjitar


Posts : 119
Join date : 2014-05-18
Age : 31
Location : Tilburg

The Dragon Riders (RPG) Empty
PostSubject: Re: The Dragon Riders (RPG)   The Dragon Riders (RPG) EmptySun Dec 21, 2014 11:16 am

Isilwen glimlachte licht. De soldaten irriteerden haar. 'Dat gaat me alles aan, rondoor. Zou jij blij zijn als een stel varkens je huiskamer binnen zouden lopen?' zei ze kalm. 'Dit is geen deel van mijn baan, dus als jullie maken dat je wegkomen is er niets aan de hand. Zo niet...' Ze duwde met haar duim haar zwaard enkele centimeters uit de schede, wat een klikgeluidje maakte. Hopelijk was dit genoeg en waren de soldaten wijs genoeg om geen ruzie te zoeken bij de elven, want ze had geen zin om te vechten. Daarnaast moest ze dit voorval gaan rapporteren en had ze honger, dus ze wilde liever niet dat het al te lang zou duren.
Back to top Go down
Ruuz
Admin
Ruuz


Posts : 109
Join date : 2014-05-17
Age : 29
Location : In je koelkast~

The Dragon Riders (RPG) Empty
PostSubject: Re: The Dragon Riders (RPG)   The Dragon Riders (RPG) EmptySun Dec 21, 2014 11:42 am

Hij werd niet beoordeeld met een frons of met een preek. Nee, die kon hij niet verwachten van Axel. Axel was niet iemand die zo snel oordeelde. Hij was iemand die zich juist in riskante situaties stortte terwijl Zahn op de achtergrond bleef. Daarom was zijn reactie ook positief en kreeg warme woorden en een hand op zijn schouder. Hij keek Axel aan en glimlachte om zijn woorden, iets meer gerust gesteld. 'En het was best leuk.' zei hij vervolgens en keek weer voor zich. 'Ze zijn nooit zo snel of handig, dus ze konden me maar niet inhalen.' Uiteindelijk was het wel iets waar hij om kon lachen, al hoopte hij niet dat hij gevolgd was door de soldaten. Dat zou enkel heel dom van hun kant zijn, dus de kans schatte hij klein. Hij hoorde Axel schelden en keek weer opzij. 'Axel... Jij sukkel, het is vandaag.'
Back to top Go down
https://imaginecreatewrite.rpg-board.net
feniks

feniks


Posts : 91
Join date : 2014-05-18

The Dragon Riders (RPG) Empty
PostSubject: Re: The Dragon Riders (RPG)   The Dragon Riders (RPG) EmptySun Dec 21, 2014 11:53 am

De soldaten wilden hun wapens trekken maar de soldaat voorop beval hun niks te doen.’we zullen ons voor nu terug trekken elf. Maar het duurt niet lang dan vallen de muren van het elvenrijk ook.’bijt de soldaat haar toe en de soldaten begonnen terug te mageren het was tot hun geen magie hadden dat kon je zien anders hadden ze wel gevochten ze waren toch niet zo dom.

axel grijnst als zahn zegt tot hij het leuk had gevonden. hij wist tot de mensen die niet op groeide bij de elven wat langzamer waren dan hem al kon axel goed vechten de beste strijder van de elven kon hij alleen maar parreren en niet aanvallen.' had nou niet vandaag gezegt, dan ben ik telaat.'zegt hij kreunend en hij keek zahn spijtig aan.'ik moet rennen.'zegt hij en hij zwaaide naar hem waarna hij vervolgens richting het kasteel begint te rennen en na 5 minuten was hij daar aangekomen en naar binnen gegaan. meteen richting zijn kamer en deeed zijn trainings kleren uit gooide ze in een hoek van zijn kamer en deed iets netjes en lichter aan deed zijn haren goed en rende terug naar beneden en hij hoorde soms iemand roepen maar lette daar niet op en hij kwam slippend tot stilstand voor de deur van de ontvangst hal. hij ademde een keer diep in en uit en hij ging naar binnen en glimlachte onshuldig.

zijn moeder keek als eerste op. en daarna de rest van de zaal.

de jonge vrouw met de rode haren glimlachte.'kijk daar is u jongste zoon als je het over hem hebt lomt hij vanzelf.'zegt ze aardig.
Back to top Go down
Isjitar

Isjitar


Posts : 119
Join date : 2014-05-18
Age : 31
Location : Tilburg

The Dragon Riders (RPG) Empty
PostSubject: Re: The Dragon Riders (RPG)   The Dragon Riders (RPG) EmptySun Dec 21, 2014 12:12 pm

Isilwen keek de soldaten na en liep toen terug naar het dorp. Ze zag de elfenjongen nu alleen zitten, en groette hem kort. Zo te zien was hij er niet ernstig aan toe, hooguit wat geschrokken. 'Ik ga deze situatie rapporteren aan de koningin, indien mogelijk zal er naar jouw verhaal gevraagd worden, maar waarschijnlijk niet' zei ze. Daarna liep ze op snelle pas naar het paleis. Ze ging uiteraard niet door de hoofdingang naar binnen, er was vandaag een belangrijke gast en Isilwen was niet gekleed in een van haar nettere jurken. Al was ze hooggeboren genoeg om het paleis te betreden, het zou niet beschaafd zijn in deze kleding. Ze had nog haar reiskledij aan, een groene tuniek met strakke zwarte laarzen, broek, riem en cape. De mouwloze tuniek liet de tatoeage op haar schouder zien, waardoor haar rol als dienaar van de elfenvorst direct te zien was. Ze ging dus via een achteringang naar binnen, liep wat gangen door en kwam via de bediendeningang uit bij de zaal waar de koningin en haar gasten aanwezig waren. Terwijl ze op het juiste moment wachtte om de koningin onopgemerkt te benaderen, zag ze dat ook Axel het naar het paleis gemaakt had.
Back to top Go down
Ruuz
Admin
Ruuz


Posts : 109
Join date : 2014-05-17
Age : 29
Location : In je koelkast~

The Dragon Riders (RPG) Empty
PostSubject: Re: The Dragon Riders (RPG)   The Dragon Riders (RPG) EmptySun Dec 21, 2014 12:39 pm

Zahn lachtte zacht toen Axel kreunde en keek hem met een geamuseerde blik aan. 'Serieus, Axel, je hebt echt iemand nodig die je aan die dingen herinnert. Ja, rennen jij. Hup hup.' Hij glimlachte en zwaaide Axel uit, waarna hij zijn arm liet zakken en even zuchtte. Goed, nu moest hij de eigenaar van het zwaard vinden. Zou niet erg moeilijk moeten zijn, al kon het een tijdje gaan duren. Zahn fatsoeneerde een knoop in het bruine doek, maar zag vanuit zijn ooghoeken een elf naderen. Aan haar blik te zien, wist hij dat ze op hem af kwam. En hij wist ook gelijk wie ze was, ze was geen onbekende. Zahn begroette haar op beleefde wijze en voelde een brok in zijn keel toen hij hoorde dat ze de situatie ging rapporteren aan de koningin. Oh shit, wat ging er gebeuren? Zou hij in de problemen terecht komen? 'B-Begrepen...' stotterde Zahn zacht en boog zijn hoofd nederig. De elf verliet hem al snel, waarna Zahn zijn hoofd durfde op te tillen en haar even na te kijken. Er gingen een hoop vragen door zijn hoofd, maar uiteindelijk haalde hij zijn schouders op en zette koers naar zijn doel.

De elfenkoning was wel gewend aan Axel's gewoonten en fratsen. Het verbaasde hem dan ook niet dat Axel wederom te laat was gekomen en onschuldig glimlachend binnen kwam. 'Hij zal ook nooit veranderen.' zei hij kalm en wees naar een lege stoel. 'Neem plaats, Alexander.'
Back to top Go down
https://imaginecreatewrite.rpg-board.net
feniks

feniks


Posts : 91
Join date : 2014-05-18

The Dragon Riders (RPG) Empty
PostSubject: Re: The Dragon Riders (RPG)   The Dragon Riders (RPG) EmptySun Dec 21, 2014 9:41 pm

De koningin keek haar man aan en glimlachte even naar axel en legde even kort haar hand op die van haar man.’dat maakt hem tot wie hij is.’fluistert ze naar haar man.  Ze keek weer naar de varden maar dan valt haar blik op die van isilwen.

Axel keek even naar de varden en je zag even een blik van twijfel maar dan was het weer weg en axel hoort de elven koning spreken en keert zich naar hem toe. Hij legt zoals gebruikelijk 2 vingers op zijn mond en maakt een buiging. ’jawel vader.’ zegt hij beleeft en hij liep naar de tafel en ging aan de rechterkant van zijn vader en dan naast een broer van hem zitten die ook aanwezig moest zijn vandaag. Hij snapte niet hoe sommigen alles zo goed konden onthouden deden ze magie gebruiken daarvoor. Dacht hij en zijn blik ging even rond en zag dan ook isilwen. Maar zijn blik gaat weer naar de varden, hij vertrouwde maar een paar bij de varden en die waren er nu niet bij. Dus deze 3 vertrouwde hij niet en hij bekeek hun goed.

De jonge vrouw keek naar de koning en dan naar axel die even later ging zitten.’oke waar waren we. Ojah.’begon ze weer en ze keek de koning aan.’ Morgen brengen ze het naar de uitwissel plek hier in de buurt. Het vind een dag eerder plaats omdat we waarschijnlijk een lek hebben in de varden die word nu na getrokken. Wij vroegen ons af of een van uw hof het wilt komen op halen misschien een paar. Bij ons komt ook niet veel we willen geen aandacht trekken.’ legt ze uit en ze keek de koning aan. hier werd ze mila genoemd maar dat was niet haar naam haar naam is rain.

Axel spitste zijn oren en kreeg een glimlach rond zijn mond.’ Vader, als ik mag spreken…zou ik mogen gaan.'’vraagt hij beleeft en hoopvol en hij keek zijn vader aan. Hij had geen magie dus andere zouden hem mindersnel voelen of als een bedreiging zien.’ Natuurlijk niet alleen.’zegt hij er achter aan want hij zag zijn moeder al bezorgt kijken. hij zou zahn aan bevelen die heild hem wel vaker uit de problemen en als zijn ouders nog iemand mee wilde laten gaan vond hij dat best.

---

mijn dunbbel rol kort.

Rain is een trouwe dienaar van de koning. Ze zoekt voornamelijk naar rijders en draken maar tot heden heeft ze er maar een gevonden deze dient gabatoberix nu. Ze is 24 jaar en een magier. Ze is erg sluw en houd van plannetjes bedenken en uitwerken. Ze weet tot magie te voelen is maar ze heeft een amulet van de koning gekregen die haar aanwezigheid aan magische wezens zal ontgaan ze zullen denken tot ze gewoon een mens is maar niets is minder waar. Hierdoor kan ze makkelijker haar plannen uitvoeren en rijders zoeken. Ze is nu met een van haar plannetjes bezig X3.
Back to top Go down
Isjitar

Isjitar


Posts : 119
Join date : 2014-05-18
Age : 31
Location : Tilburg

The Dragon Riders (RPG) Empty
PostSubject: Re: The Dragon Riders (RPG)   The Dragon Riders (RPG) EmptySun Dec 21, 2014 11:58 pm

Toen Isilwens blik die van de koningin kruiste, besloot ze dat het een goed moment was. Zo uit het zicht mogelijk, liep ze naar de koningin en fluisterde ze wat er gebeurd was. De koning was met de varden in gesprek, dus die zouden niet meeluisteren. Ze suggereerde dat de soldaten misschien zo dicht in de buurt waren vanwege het lek aan de kant van de varden, en dat er mogelijk meer groepen in de buurt van de uitwisselingsplek waren. In het licht van deze recente ontwikkelingen, zou het haar niets verbazen als ze als bewaking meegestuurd zou worden naar de uitwisseling. Zodra ze haar verhaal gedaan had, wachtte ze op de reactie van de koningin. Met een half oor luisterde ze ook naar het gesprek dat de koning voerde. De aandacht van de koningin werd echter opgeëist door de vraag van Axel.
Back to top Go down
feniks

feniks


Posts : 91
Join date : 2014-05-18

The Dragon Riders (RPG) Empty
PostSubject: Re: The Dragon Riders (RPG)   The Dragon Riders (RPG) EmptyMon Dec 22, 2014 1:44 am

ik heb alvast iets gepost ik moet dadelijk gaan werken namelijk.
-----

De elfen koningin luisterde naar wat isilwen haar vertelde want als zij hun stoorde in iets lijk dit moest het wel belangrijk zijn. Blijkbaar was dit ook het geval. Ze knikte dankbaar naar haar en haar blik ging naar axel en dan naar haar man.’ Mijn lief.’begint ze zachtjes.’ Ik heb net verontrustend nieuws gekregen er zijn soldaten van het rijk veel te kort bij onze grens gezien. Ik weet niet of het verstandig is om de overdracht nu te laten plaats vinden.’ Zegt ze tegen haar man en er nog niet bij zeggend tot ze het liefst geen van haar kinderen wilde laten meedoen hier aan.

Axel hoorde wat zijn moeder zei en keek haar ongelovig aan en dan naar isilwen die achter zijn moeder stond, ze had blijkbaar de soldaten gezien die achter zahn aan waren gegaan en daardoor te dicht bij de grens waren gekomen en isilwen kennende had zij hun weg gejaagd.

Mila keek naar de koningin en keek geschrokken.’ Mijn vrouwe dat kan niet gebeuren we hebben een mol in ons midden als die het in handen krijgt en naar de koning breng zijn we weer terug bij af. Er zijn vele voor gestorven.’ zegt ze. Spijtig en sloeg haar ogen neer.

Axel wilde heel graag gaan dit was zijn kans hij voelde het tot hij deze moest grijpen. Ook al was zijn moeder tegen hij greep elke kans om het rijk dwars te zitten. ’vader alsjeblieft, ze heeft gelijk. We moeten iets doen voordat het voor niets is geweest.’ Zegt hij en hij wilde recht gaan staan maar deed dit net niet. ’des noods vertrekken we vanavond, en halen we het vannacht nog op voordat ze de eigenlijke wisselplek bereiken zo kan de mol ons niet verraden, die weet niet tot we eerder komen.’ legt hij uit en hoopte tot zijn vader er mee instemde en niet met zijn moeders wensen mee inging.
Back to top Go down
Ruuz
Admin
Ruuz


Posts : 109
Join date : 2014-05-17
Age : 29
Location : In je koelkast~

The Dragon Riders (RPG) Empty
PostSubject: Re: The Dragon Riders (RPG)   The Dragon Riders (RPG) EmptyMon Dec 22, 2014 8:06 am

De koning glimlachtte even naar zijn vrouw en praatte toen verder met de Varden over de uitwisseling. Hij richtte zich tot Mila toen ze met haar uitleg kwam en haar vraag of ze iemand van het hof mee kon sturen naar de uitwisseling. Iets waar de elfenkoning geen bezwaar tegen had, al kon hij niet eens een voorstel doen door Axel die zich gelijk aanbood. Hij keek zijn zoon even kritisch aan en wist dat dit riskant zou zijn, maar aan de andere kant zou Axel moeilijker te ontdekken zijn. Als hij twee betrouwbare mensen met zich mee zou hebben, zou hij er wellicht mee in kunnen stemmen, maar dan nog voelde het niet goed. 'Alexander, je weet dat ik je liever niet op pad stuur. Het is te riskant en kan rampzalig eindigen. Je hebt dan wel het voordeel dat je minder makkelijk opgemerkt wordt en je mag dan wel de sterkste strijders aan je kant hebben, maar dat neemt mijn zorgen niet weg.' legde hij uit en richtte zich toen op zijn vrouw die met vervelend nieuw kwam. De frons tussen zijn wenkbrauwen werd iets dieper. Mila ging er verder op in, waarna Axel met een idee kwam. Hij keek weer naar hem en hoorde zijn bedenkingen aan. Hij peinsde even, sloot zijn ogen kort om erover na te denken, maar sprak toen zijn uiteindelijke oordeel uit. 'We zullen de uitwisseling vervroegen. We zullen vanavond vertrekken en het om middernacht ophalen. Ik zal kiezen wie deze uitwisseling zullen uitvoeren en nee, Alexander, ik sta het niet toe dat jij het doet.'
Back to top Go down
https://imaginecreatewrite.rpg-board.net
Sponsored content





The Dragon Riders (RPG) Empty
PostSubject: Re: The Dragon Riders (RPG)   The Dragon Riders (RPG) Empty

Back to top Go down
 
The Dragon Riders (RPG)
Back to top 
Page 1 of 4Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Stories of our Old bones :: Het RPG :: Fantasy-
Jump to: